Ο Έρωτας Και Ο Σταθμός Μου!

Όταν ο ήλιος μου δείχνει τα μάτια σου..!
Εγώ δεν κρύβω, τα δικά μου!
Μια ηλιαχτίδα με τυφλώνει.. Και κει νιώθω, πως ο έρωτας,
Με βασανίζει γλυκά!
Μ αρέσει να σε κοιτώ, ώρες πολλές ..
Να κάνω πράγματα σημαντικά..
Κάποιες φορές ασήμαντα!
Να περνώ χρόνο κλείνοντας τα μάτια μου..
Και να νιώθω πως σε χαϊδεύουν τα τρυφερά μου χέρια!
Με κάνεις να χαμογελώ!
Έχεις γαλήνη και μια απίστευτη..
Ήρεμη δύναμη..!
Γι αυτό με κάνεις  να  σ ερωτεύομαι..
Όλο και πιο πολύ!
Κάθε μέρα, αναζητώ την αναπνοή σου!
Ο τρόπος που με κοιτάς..
Μου μεταφέρει εικόνες..
Βαθιά χαραγμένες...
Απ την ζωή και τα πιστεύω σου!
Θέλω να μαι η επιλογή σου..
Ένα κομμάτι, από αυτήν..!!
Ένα κομμάτι που θα κλείσεις,..
Μ αυτήν, τον κύκλο της ζωής σου!
Θα θελα να νιώθεις..
Ότι αισθάνομαι κι εγώ!
Άφησε το εκεί..
Πέρνα στην επόμενη στάση..
Κι έλα στο εδώ!!
Γιατί εγώ ξέρω..
Και θέλω να σου δείξω..
Την αξία, που έχει η λέξη Σ ΑΓΑΠΩ!



Γράφει η Γεωργία Κατσιώρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις