Γύρος Για 12.000...Και Άνθρωποι Των Μερικών Λεπτών.

Σε μια αλλιώτικη παρέα ...
Όντας άγνωστη σε γνωστούς...
Στον ήχο του τυλιχτού,στην ηδονή των δώδεκα χιλιάδων.
Και θεατής ανθρώπων,των μερικών λεπτών.
Όπως συνηθίζεται εδώ στην Ελλάδα..
Μερικοί φίλοι συζήταγαν διάφορα ..
Ένα καλό φαγητό ...με συνοδεία το κρασί της αλήθειας...
Ήταν δεδομένα πράγματα ,γι αυτούς που ξέρουν να περνούν καλά!
Στην αίγλη της φιλοξενίας ,και της αγνής φιλίας!
Ένα άτομο της παρέας,φορούσε ένα ρολόι ..
Η μάρκα δεν έχει σημασία,μα η τιμή του σεβαστή..
Κομψό το έλεγες ,μα όχι και φθηνό.
Επειδή αρέσκομαι στην όψη του καλού κοσμήματος ..
Έτυχε να ξέρω και την τιμή.
Πράγμα γνωστό και στους συλλέκτες,όπως και σ όσους μπορούν να τα υποστηρίξουν.
Βέβαια τα κοράκια πάντα ξέρουν τις τιμές
Γιατί έχουν μάθει να ρωτούν, γι αυτά που θέλουν μα δεν έχουν.!
Ενώ τρώνε σ εκείνη την παρέα ,ένα κοράκι πλησιάζει..
Κι ακούω κάτι τραγικά αστείο ...
Λέει με θράσος τολμηρό
"Ρε φίλε με 20 τυλιχτά ,5 πατάτες ,3 τζατζίκια και 5 σαλάτες ,το πήρα το ρολόι;"
Του λέει ένας άλλος στην παρέα
"Ξέρεις πόσο κοστίζει το ρολόι,καλέ μου φίλε;"
Απαντάει ο ξερόλας,
με στόμφο!
"Φυσικά και ξέρω,κοστίζει 12.000 ευρώ"
Πέθανα στα γέλια, μόλις πετιέται κάποιος απ την συγκεκριμένη παρέα και του λέει..
"Ρε συ δεν αφήνεις καλύτερα τις σαλάτες ,έχω την εντύπωση πως ο τύπος με το ρολόι σε ρίχνει και είναι αμαρτία!"
Η αλήθεια είναι πως στη ζωή μου μέχρι τώρα έχω δει και έχω καταγράψει πολλά τέτοια περιστατικά!
Μόλις βγάλω το βιβλίο μου ,θα γελάσουν πολλοί!
Το συμπέρασμα όμως είναι ,πως χάθηκε η αξία.
Το θράσος κάνει πάρτυ γενεθλίων.
Και οι άνθρωποι κατάντησαν σαν μετρητές ευρώ!


Με το Βλέμμα και τη Γραφή.

Της Γεωργίας Κατσιώρα




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις