Η Σιωπή των Αγγέλων..!

Ακούω στη σιωπή σου,βήματα
Σαν κάποιος,να χτυπά δυνατά
Γιατί ακούω αχνά,στην πόρτα
Κάποιον,να γρατζουνάει μες το σκοτάδι
Να σέρνει,γρήγορα το πόδι
Και σαν μικρό παιδί,να μου γελά
Κάνοντας τη νύχτα, μέρα
Μέσα απ τη ζεστή του,σκέψη
Τη στιγμή που ο χρόνος,πάγωσε το αίμα
Σαν προσπέρασε,το βλέμμα
Ξυστά απ το ξύλινο,ρολόι
Σαν έλιωσες,τον πάγο
Μου πρόσφερες σφηνάκι,από αγίασμα
Με τα φτερά και τα πούπουλα,σαν έρθω
Πάνω,στο μαξιλάρι σου
Θα έχεις το σταυρό,για φυλακτό
Γιατί το βάρος, στην καρδιά
Δεν ειν για μένα,συντροφιά
Σαν αγναντεύω,εκεί στα ψηλά
Με τα λευκά,μεγάλα μου φτερά
Πήρα κι εσένα,συντροφιά
Τη δύναμη μου,να σου δώσω
Κάθε φορά,που κάποιον άγγελο θα βοηθάς
Αυτός θα ρχεται,να με βρίσκει
Στα μέρη τα παλιά
Εκεί που βλέπαμε,αγκαλιά
Την όψη της γαλήνης
Τη στιγμή που σου κράτησα,το χέρι
Κι ένιωθες,αγνή ψυχή
Σαν κάθισες πάνω,στο βράχο
Και μου πες,θέλω να αλλάξω
Πες μου ένα δικό σου,παραμύθι
Εκείνο με τ αέρινα,πουλιά
Που πέταγαν,από ψηλά
Μόλις έγιναν, Άγγελοι
Μ αέρινη ματιά
Και άγγιγμα που,σε διαπερνά
Σαν καταλάβουν,τι ζητά η ψυχή σου
Σαν μάθουν πως αισθάνεσαι,για σένα
Θα κρατήσουν,τη σιωπή σου
Σαν φύλακα,άγγελο σου
Γιατί σου δείχνουν,τη γαλήνη
Σαν σε κοιμίζουν με αγάπη
Μόλις φιλούν,τα μεταξένια χείλη
Παίρνεις,απ το οξυγόνο τους
Και στης ψυχής τους,το σεντούκι
Ξέροντας τη δική,σου μελωδία
Σ ένα σκοπό,από χρώματα και λέξεις
Σου δείχνουν,το σωστό το δρόμο
Γιατί αν το θες πολύ,αυτό που λέμε εμείς
"Δικό σου Άγγελο"
Να ξέρεις πως,για σένα θα υπάρχει
Και μέσα του,θα σε κουβαλάει
Μες στα φτερά του,θα σε βάλει
Σαν δεις τον τρόπο,που πρέπει ν αγαπάς
Χωρίς,τη δεύτερη σκέψη
Σαν βοηθάς,θα έρχεται σιωπηλά
Μ ένα γλυκό χάδι,στο λαιμό
Για να σου λέει,σιωπηλά
Πως θα ναι μόνο
Ο δικός σου Άγγελος.

Πένα και Γραφή
Γεωργία Κατσιώρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις