Χριστουγεννιάτικα Αρώματα...


www.erofilipateraki.gr 

Σήκωσα ψηλά το κεφάλι .

Ένα αστέρι μου χάιδεψε το μάγουλο!

Έμοιαζε γλυκό σαν μέλι ...

Ένιωθα την ανάγκη να πάρω αγκαλιά...

Την παιδική μου αθωότητα!

Δάκρυα κανέλας με πλημμύρισαν...

Σαν άρχισαν... να μου μιλούν τ αστέρια!

Τους είπα πως ο νους μου ...

Τρέχει σε λιβάδια...

Με χαμογελαστή αθωότητα!

Κάνε μια στάση μου είπαν ...

Εκεί που έβρεξε η ψυχή σου...

Τα πρώτα όνειρα!

Ποτέ σου μην αφήσεις κανένα κορμί...

Να σε πάρει μακριά...με τη βία!

Στάσου δίπλα από κείνα,τα περιστέρια !

Κοίταξε τα... βαθιά μέσα  στα μάτια...

Δες τα ...σου κάνουν νεύμα...

Να πλησιάσεις στο παγκάκι.

Να γλυκαθείς απ' την ευγένεια ψυχής...

Ενός ζεστού άστεγου!

Που πήρε το ξερό κομμάτι ψωμί ...

Έφαγε αυτός...ένα μικρό κομματάκι

Και το υπόλοιπο...

Τάισε τα δύο μικρά περιστέρια!

Η ψυχή του όμως ...

Μου θυμίζει Χριστούγεννα!

Σαν γλυκιά λαχτάρα...

Γεμάτη Χαμογελαστά Δώρα !

Βαδίζω σκυφτά ...

Στον υπόλοιπο Δρόμο .

Με βαριές και παγωμένες ανάσες...

Το κρύο μου θυμίζει ...

Τον κακό μου Άγγελο.

Που έχει βλέμμα διαπεραστικό... 

Και όσα παλτό να του φορέσω...

Πάντα με επισκέπτεται με κρύα καρδιά!

Όμως εμένα η ψυχή μου...δεν κρυώνει!

Βάζει καστανή ζάχαρη...στη σκέψη 

Ρίχνει άχνη ζάχαρη...

Πάνω απ όλα τα στολισμένα δέντρα .

Κούμπωνα όλα τα κουμπιά...στο δρόμο 

Και άφησα ελεύθερες...

Τις αισθήσεις μου...

Στα Χριστουγεννιάτικα Αρώματα !


Πένα : Γεωργία Κατσιώρα


Υ.Γ.  θα ήθελα να ευχαριστήσω με τη σειρά μου ...

Την Ερωφίλη Πατεράκη για το συγγραφικό challenge .

Από το :

https://www.erofilipateraki.gr/2020/10/siggrafi-challenge.html

Σχόλια

  1. θα ήθελα να ευχαριστήσω με τη σειρά μου ...

    Την Ερωφίλη Πατεράκη για το συγγραφικό challenge .

    Από το www.erofilipateraki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την διάθεση και το χρόνο που μου αφιερώσατε .
Επειδή τα σχόλια μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και συγγραφείς.
Θα χαρώ να δω και δικά σας σχόλια ,για όποιον θέλει να μου αφήσει ,κάποιο σχόλιο .

Δημοφιλείς αναρτήσεις