θέλω Να Νιώσεις Τη Μαγεία Απ Το Κορμί Μου.

Γλυκά μου μάτια,αμυγδαλωτά
Που με θωρούν με λάγνο βλέμμα
Κρυμμένα πίσω από σκιές του παρελθόντος με προσωπείο
Στραμμένο σε λάθος ανθρώπους και ματωμένα
Όνειρα που έχτισαν ουλές αντί για κάστρα σε βάθος χρόνου. 
Κι όταν με κοίταξες κατάματα,μ αυτό σου το βλέμμα.
Ένιωσα βάρκα που κατρακύλησε σε καταρράχτες συναισθημάτων.
Απ την ορμή ,ανατρίχιασα παντού γιατί..
Είσαι γεμάτη πάθος στην ποίηση.
Και με μια φλόγα από θάρρος,αποκαλύπτεις σιγά σιγά τις κρυφές σου πτυχές.
Μια ηλιαχτίδα σου κι εγώ βουβός παρατηρώ..
Την κάθε σου στιγμή, αδύναμη και δυνατή.
Με μια ευαισθησία στη γραφή ,και μια συνήθεια στον ήχο του σαξόφωνου..
Με εναλλαγή στο λίκνισμα της νότας
Σαν σύνοδος μου να παίζεις πιάνο,με τη μορφή σου πλάι, στη δική μου!
Κι ένα γλυκό, τσικ του τσικ
Θα με παρασύρει να χαζεύω το κορμί σου, χαϊδεύοντας σε ,με ρυθμό ερωτικού μπλουζ
Κι όταν έρθεις πιο κοντά,θα κάνω μια σβούρα γύρω απ το κορμί σου,
Για να γευτώ τη μυρωδιά απ την ανάσα σου.
Τα κατακόκκινα και ζουμερά χυμώδη χείλη σου.
Με άρωμα αγνότητας τα φρύδια σου.
Στάθηκα να χαϊδεύω τα μεταξένια σου μαλλιά.
Μα στον μακρύ λαιμό σου,συνάντησα δύο πουλιά
Που μαγικά με πήραν αγκαλιά σ ένα ταξίδι ονειρικό
Σε καταγάλανα νερά,μ ανθόκηπους της Πούλιας και τ Αυγερινού.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Τόλμησα ν αγγίξω νευρικά τους ώμους των χεριών σου.
Βάζοντας τα δάχτυλα μου, μέσα από τα δικά σου!
Φίλημα απ το γλυκό σου χάδι,να μου κρατάει συντροφιά.
Μ αυτά τα δάχτυλα να υφαίνεις
Ιστό με χρυσοκέντητα μαργαριτάρια.
Σε σχήμα και μορφή, αγάλματος..
Σαν έπλασε ο δημιουργός τους,για χάρη τους και μόνο!
Μ αγέρωχο χαμόγελο και στάση μεγαλοπρεπή
Κορμοστασιά στον κίνδυνο και πλώρη στον έρωτα..
Τα μάτια σου αποζητούν λύτρωση και γαλήνη!
Μόλις η μουσική τέλειωσε
Θα πέσω να αποκοιμηθώ,μήπως ξανά
σ ονειρευτώ..!

Γράφει η Γεωργία Κατσιώρα

Υ.Γ.   Κείμενο που έγραψα, για τον διαγωνισμό των Ελλήνων Ποιητών.

http://readmymotto.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την διάθεση και το χρόνο που μου αφιερώσατε .
Επειδή τα σχόλια μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και συγγραφείς.
Θα χαρώ να δω και δικά σας σχόλια ,για όποιον θέλει να μου αφήσει ,κάποιο σχόλιο .

Δημοφιλείς αναρτήσεις