Η Κρίση Ήρθε Και Χτύπησε Την Πόρτα Μας!

Σαν ήρθε ,αυτή η κρίση ...
Τι πράγμα ήταν αυτό!
Ήρθαν και μου είπαν...
Εσύ έχεις?
Βρε παιδιά έχω να φάω..
Έχω να πιω,έχω να κοιμηθώ
Ένα πρόβλημα έχω μόνο !
Μου τέλειωσε το σαμπουάν και τα ξυριστικά!
Έχεις ρε φιλαράκι ,τίποτα ψιλά να με δανείσεις;
Γιατί έχει κρίση ρε γαμώτο, άστα!!
Αυτός ο μακάκας που βγήκε και είπε ότι έχω φράγκα!
Ούτε, να τον είχα πληρώσει τον κερατά!
Ζητάω κάνα κατοστάρικο δανεικό για να τη βγάλω
Να πάρω το κακόμοιρο κάνα σαμπουάν να κάνω μπάνιο και δεν με εξυπηρετεί κανείς!
Τι είναι αυτά τα πράγματα ρε παιδάκι μου!
Πω πω χάλασε ο κόσμος !
Πρέπει να είσαι τελειωμένη για να σε δανείσει κάποιος!
Αλλά το πρόβλημα είναι ότι αντί για σαμπουάν
Θα βάλω σαπούνι..
Και θα τη βγάλω μόνη ,μακρυά απ την κρίση!!
Αυτά είναι ....μ αυτά που ακούω συνέχεια και καθημερινά.
Λέω να τους κερνάω Λεξοτανίλ με τα δανεικά!!!

Πένα και Γραφή
Η ταπεινή λόγο κρίσης.

Γεωργία Κατσιώρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις